Huisregels
Om onze patiënten optimale zorg te kunnen bieden, vragen wij u de
volgende huisregels in acht te nemen:
- Bij verhindering dienen gemaakte afspraken uiterlijk 24 uur van te voren afgezegd of verzet te worden. De SMS service die wij bieden is een extra service, u blijft zelf verantwoordelijk voor het op tijd komen of het verzetten van uw afspraak. Dit kan per mail en telefonisch of buiten onze openingstijden is het mogelijk een voicemailbericht achter te laten. Bij afspraken die niet op tijd verzet of geannuleerd worden, zijn wij
genoodzaakt de gereserveerde tijd in rekening te brengen. - We verzoeken u 5 minuten voor de afspraak aanwezig te zijn, dit ter controle van uw contact- en verzekeringsgegevens.
- We verwachten van u dat uw gebit gepoetst is vóór uw afspraak bij de tandarts of preventie-assistente.
- Voor ieders veiligheid verzoeken wij u om ons steeds te informeren omtrent medische bijzonderheden/veranderingen, zoals zwangerschap, medicijngebruik, ziektes, infecties, afwijkingen etc.
- Meningsverschil of klacht: Wanneer u ontevreden bent over de behandeling of de manier waarop u bejegend bent, vragen wij u om dit zo spoedig mogelijk aan ons kenbaar te maken. Wij kunnen dan uitleggen waarom iets op een bepaalde manier is gedaan. Eventueel kunnen wij dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing. Komen we er samen niet uit, dan kunt u zich richten tot de KNMT (Koninklijke Nederlandse
Maatschappij ter bevordering van de Tandheelkunde) om bemiddeling te vragen. - In de gehele praktijk is het niet toegestaan om te roken of dieren mee te nemen.
- In de wachtkamer en tijdens de behandeling verzoeken we u uw mobiele telefoon op stil te zetten of uit te schakelen.
Bedankt voor uw begrip